همممم شروع رژیم کالری شماری..6 کیلو اضافه وزن دارم میخوام این 6 کیلو رو توی 2 ماه کم کنم یعنی من برای آبان به وزن 59 اینا میرسم..
یسسسسسسس
گنجشک ها...ما را در سایت گنجشک ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 19:38

امروز از ذرت و بستنی قیفی گذشتم واااای باورم نمیشه..انگار روزه ام
خداکیلی رژیم سخته..
ولی این رژیم خوبیش اینه که همه چیییی میتونی بخوری مجبورم ادرسمو عوض کنم...
گنجشک ها...ما را در سایت گنجشک ها دنبال میکنید
برچسب: رژیم لاغری,رژیم کانادایی,رژیم دکتر کرمانی,رژیم غذایی,رژیم غذایی لاغری,رژیم شیر,رژیم,رژیم جنرال موتورز,رژیم پنج دو,رژیم چاقی, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 19:38
ما را در سایت گنجشک ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 19:38
150 کالری هم جوجه کباب..
که میشه حدودا 360 کالری..هممم
حدودا 150 هم ماست و بادمجون و ذرت که میشه 510 کالری...
اون ورم یه 700 تا خوردم که میشه 1210 کالری..خوبه..
اگه یه نییم ساعتم برقصم میتونم یه چای با شکلات بخورم..
گنجشک ها...
ما را در سایت گنجشک ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 19:38